כמה פעמים שאלתם את עצמכם: זה זבוב או דבורה? נכון לא שאלה הרת גורל אבל תחשבו שזה די מביך לעמוד מול דבורה, לצעוק: "מלח מים, מלח מים" ולגלות שזה בעצם זבוב. למה בעצם צריך הזבוב להידמות לדבורה? ואיך זה בעצם קורה שיש בעלי חיים שונים מקבוצות שונות אך דומים להפליא?






